پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4401
-
الف
+

خبرهای جدید از سریال‌های تلویزیونی

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، جزییاتی تازه از تولید سریال «جشن سربرون» و آماده شدن فصل دوم سریال «نوار زرد» و ... برای پخش از رسانه ملی، خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

«نوار زرد 2»

فصل اول سریال «نوار زرد» با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفته شد.

فصل دوم سریال «نوار زرد» مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دارش، در هر قسمت نیز قصه‌ای پلیسی جنایی را راویت می‌کند. تیم بازیگران این پروژه به صورت کامل تغییر کرده و قرار نیست هیچ‌کدام از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور داشته باشند. تصویربرداری سریال «نوار زرد2» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به مدت 3 ماه است در سکوت خبری در استان‌های تهران، گیلان و البرز آغاز شده و تاکنون 30 درصد از تصویربرداری آن انجام شده است.

نقش اصلی این سریال در فصل دوم را بانیپال شومون بازی می کند و دیگر بازیگرانی که تا کنون حضور آنها قطعی شده عبارتند از محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق، ایوب آقاخانی، ستاره قطبی، آذین احرامی و ... .

«جشن سربرون»

با انجام فیلمبرداری بخش‌های کمپ انگلیسی‌ها و چاه حفاری نفت، گروه تولید سریال «جشن سربرون» هفته آینده در شهرک غزالی مستقر می‌شوند.

حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اعلام خبر فوق اظهار کرد: گروه هم‌اینک مشغول فیلمبرداری بخش‌های کمپ انگلیسی‌ها و حفاری چاه نفت هستند و با استقرار در شهرک غزالی بخش‌های کنسولگری انگلیس، خانه قوام، بیمارستان مرسلین، خانه حاج آقا ضیا، انجمن محمدیه و بازار و کوچه‌های شیراز فیلمبرداری می‌شود.

وی ادامه داد: مریم موسویان بازیگر جوانی که به گروه بازیگران پیوست، با سریال «جشن سربرون» به سینما و تلویزیون معرفی می‌شود. وی نقش جهان‌پسند دختر بهادر (حسین محجوب) و لاله اسکندری (بی‌بی کتا) را بازی می‌کند که بازی‌اش در سریال رو به اتمام است.

"حسین محجوب"، "محمود پاک نیت"، "نادر فلاح"، "لیلا اوتادی"، "فرخ نعمتی"، "قاسم زارع"، لاله اسکندری ، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی و ... از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند. 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

با سریال‌های جدید آی‌فیلم آشنا شوید

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر